dimecres, 23 de març del 2011

EL DIA ABANS DEL ICTUS



6/09/2010
POC EM PODIA IMAGINAR QUE LA TRUCADA QUE REBERIA AQUELL 6 DE SETEMBRE de 2010  I LA POSTERIROR DECISIÓ QUE JO PENDRIA CAMBIARIEN LA MEVA VIDA PER SEMPRE MÉS.
6 de setembre 14 h  “Bon dia el truquen del Hospital Josep Trueta  demà dimarts dia 7 te que venir a fer-se la prova del cateterisme que li va demanar la doctora Roure“
“Ja sabem que és molt just però te que estar 12 hores en dejú”
“No se si puc dons demà tinc hora al consorci de Sant Gregori per demanar la meva discapacitat per la Neuràlgia de les cames ¡!!”
“ Doncs te que ser demà o molt més endavant “
Truco a la Lola,  la Lola a la meva metgessa de capçalera i el consell és que val més posar a davant el cateterisme però en tot cas tu decideixes.
Jo prenc la decisió  primer el cateterisme per intentar solucionar els meus problemes de insuficiència cardíaca que últimament m’està donant molts problemes. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada