dimecres, 23 de març del 2011

ALGUN DIA DEL MES DE FEBRER DE 2011

IDEIES , PENSAMENTS 

No cal dir que si algú llegeix aquestes notes disperses i perdudes en la immensitat del ciberespai seran benvingudes quants comentaris o suggeriments vulguin fer.
Intentaré amb ironia sobreposar-me a les actituds més derrotistes, amb la ironia voldré suplir les estones d’amargura , amb la ironia faré veure les grans estones que algunes amigues i amics em fan passar,  a vegades des de la distancia, quina gran eina que ha estat per mi internet i las seves possibilitats , face , blog de fotos, correu e-mail , arxius fotogràfics , poder repassar la meva vida fotogràficament , aprendre una mica més de fotografia ,  en fi vull i espero fer-ho,  escriure el meu dia a dia fins a la meva recuperació las petites coses que m’han enfonsat i les grans coses que m’han fet sentir més gran , més valent i més predisposat a entendre la vida d’una altre forma.
En aquest llarg camí no puc menys que dir que sense la ajuda de la meva companya la Dolors Perpinyà mai hauria estat possible avançar el que estic avançant, sense el suport del meu fill l’Isaac  i la seva companya la Maika  mai hauria arribat fins aquí.
I per descomptat amb l’acompanyament d’alguns amics, no citaré noms, aquells que de veritat heu estat al meu costat en els moments més durs, ja sabeu com us digueu i aquells que heu  desaparegut  en la llarga travessia , potser mai havíem estat amics de veritat i en moments com aquests és bo veure qui et queda al costat i qui fa veure que no passa res i per tant passa xiulant.
A tots igualment gràcies. 


I

1 comentari:

  1. Gràcies a tu!!
    Per cert, hi ha molts muts no????
    Per dir tonteries al face ni ha molts però per parlar de questions realment importants només hi ha tafaners...e curiòs...:)))

    ResponElimina