dijous, 24 de març del 2011

JA PUC TALLARME LES UNGLES

1/03/2011


6 MESOS DESPRES  JA PUC TALLAREM LES UNGLES 


Dimarts 1-03-2011
Avui es el primer dia que no faig Face a part de fer-li neteja i és el primer dia que em tallo las ungles de les mans amb una certa normalitat .
Se que pot semblar una frivolitat pro es un pas molt important per a la meva independència física i mental us imagineu haver de estar constantment demanant  me pots tallar les ungles
Per fi ja puc fer-ho jo sol                                                           
Avui provaré d’anar a Barcelona amb tren !??  Se que es tot un repte pro si vull superar la meva situació actual tinc que superar reptes que jo me auto imposo diàriament , tinc por no se com me podré defensar per pujar i baixar del tren però val la pena provar-ho .
Ames el motiu so val el ajuntament de Barcelona ens fa un acte de reconeixement a tots els que vàrem participar en el districte 11 de Barcelona a Sarajevo durant la guerra .
Per tant pit i collons i a Barcelona amb tren 

1 comentari: