dimarts, 22 de març del 2011

TARDA FELIÇ SENSE CABORIES


Dimecres 16/02/2011

Tarda sense Cabòries

Ja fa dies molts de dies que una bona amiga es preocupa per mi i pel meu projecte dels ametllers florits, vigilant que els que té a la vora de casa seva estiguin florits; la veritat és que la Rosa no es una bella amiga sino una amiga del Face que ens uneix la passió la Fotografia .
Ja he quedat un parell de cops amb la Rosa però el temps ens ha fet la guitza. Aquesta tarda em tornat a quedar, això  sí a prop de casa ja que molt amablement s’ha ofert a portarem fins als voltants de casa seva per mostrarem els “seus“ ametllers que segons ella ja estan florits i a punt de fotografiar.
Quedem a Can  Vidal i ella em recollirà allà:  no en tinc ni puta idea de com és perquè clar, ja se sap que la foto del Face i qualsevol aproximació a la realitat és pura coincidència  JA JA .
Absolutament puntual , simpàtica i amb un somriure desbordant  em diu “l’ ametller és a punt, anem!”
Te el cotxe a prop per tant no em costa cap esforç el anar a Montjuic i realment la vista és esplèndida , malgrat la inestabilitat del terreny , però gràcies al suport de la Rosa,  la tarda es converteix en una festa  FOTOGRÀFICA.
Em porta a casa seva on m’ensenya els seus finestrals des de on pot fotografiar sense sortir de casa  unes  meravelloses postes de sol.
Em presenta el seu marit amable i acollidor fem petar la xerrada fins que la Lola em ve a buscar.
Ha estat una tarda fantàstica on per una estona he oblidat les mancances físiques que m’ estan quedant i que potser amb el temps es corregiran però de ben segur que unes seqüeles hi quedaran.  
GRÀCIES A LA Rosa he descobert un indret nou de Girona i al mateix temps que potser amb constància i ganes i sobre tot esforç podré tornar a sortir al carrer a fer fotografies.  S’ha acabat el fotoperiodisme però potser acaba de començar per mi la fotografia periodística que ja trobaré la manera de classificar-la en algun lloc.  
Ha estat una tarda feliç i sense cabòries gràcies a la Rosa del Face  i la seva amabilitat i cordialitat.
Gràcies ROSA. 






1 comentari:

  1. bonu!!!!!!!!!!!! la rosa i tu, i el literato i la lola....vaja piló de gent collonuda....

    ResponElimina