dimarts, 22 de març del 2011

Els Suposats Amics



ELS SUPOSATS AMICS 
Dimarts 22/03/2011
Fa dies que tinc un dubte molt gros que m’està fent molt de mal  “sóc jo o han estat ells?“  Sóc jo que he deixat a els amics i amigues pel camí després del ICTUS o són elles o ells? , Els que els resulta més còmode fer veure que la meva retirada temporal de la vida social  també ha comportat  la retirada de la vida activa i per tant és més còmode fer veure que no existeixo ???
Per sort no tothom és igual,  han quedat  pel camí amics diferents , però  se’n hi afegeixen de nous, que ja hi  eren però no ho sabies,  però ara hi són i a més hi són més que mai.
He  parlat amb més afectats d’Ictus  i  descobrim  absolutament estorats que som molts els que ens ha passat el mateix .
Son ells,  elles , el que es queden pel camí i que de veritat el que els fa por és la realitat .
Malgrat ser el Miquel Ruiz de sempre tenen por de trobar el Miquel hemiplègic, bavós i sense  la seva convicció normal.
Ja em sap Greu però sóc el Torrakullons de Sempre 


Miquel Ruiz               FOTO / ©Cristina Guixeras- Diumenge 20/03/2011

3 comentaris:

  1. jejejejeje....el mateix torracollons de sempre? NONONONO!!! com el bon vi...AMB ELS ANYS MILLORES!!! i per sempre al meu cor.

    ResponElimina
  2. Ostres Miquel no siguis tan dur amb els amics. La terra roda a 465 metres per segon i viatja al mateix temps al voltant del sol a 100.000 km/h. Tot es belluga i nosaltres també. En aquestes circumpstàncies a tots ens és difícil mantenir l'equilibri. A uns més que als altres, és cert, però al cap i a la fi tots acabarem caient. Mentretant val més mirar el molt que la vida té de positiu. La resta és un camí sense sortida. Ànims company

    ResponElimina
  3. jejejej!!! ;-)))) Torrepipes, per a mi sempre has estat un torrepipes, amb ictus o sense. De vegades hem d' aprendre a mirar per saber veure. Una abraçada wapetong!!!

    ResponElimina